]]>
خواطر :
رغم إني أخاف من الغرق ، عقدة تلازمني منذ الصغر...أتمنى الغرق في بحر ذكرى هواك...   (بلقسام حمدان العربي الإدريسي) . 

أحلى أيام حياتى

بواسطة: فرحـــــات زايــــد  |  بتاريخ: 2012-12-18 ، الوقت: 18:04:46
  • تقييم المقالة:

من كلماتى .. أحلى أيام حياتى .. فرحات زايد

 

 

 

( أحلى أيام حياتى )

كلمه بقولها لكل اصحابى
انتو عندى كــــــل حياتى

منوف وسرس وأشمون
جابولى أحسن صحاب ف الكون

ضياء قصير بس عسووول
ياريت افضل معاك على طول

كريم سرساوى أصيل
هو أه رخم بس جميل

أبو جو على طول ف حاله
وهو دا ســـــر جمالــــــه

أشرف حبيبى وصديــقـــــــــــى
هو سر ضحكتى ف أوقات ضيقى

حسونة مقدرش أوصفه بالكلام
ممكن أديله ف الصداقه نشان

النفرى منوفى خلبـــــــــــوص
على طول عاوز جلـــوكـــــوز

عشت معاكم أحلى أيام حياتى
وياريت اكون معاكم لحد مماتى

انا اه سمــــــــادونى بس بحبكم
ونفسى على طول ابقى جنبكم

فتحلو الحياة بصحبة النوعيين
ولو حياتنا هاتبقا مطينه بطين :D

وعلى رأى المثل

ليس المهم ان تبحث عن الف صديق في السنة 
لكن المهم هو ان تبحث عن صديق لالف سنة

I Love My Naw3ya Friends

By : F.Matrix
   
« المقالة السابقة ... المقالة التالية »

» إضافة تعليق :

لكي تتمكن من التعليق يجب عليك تسجيل الدخول
البريد الالكتروني
كلمة السر  
او يمكنك الدخول والتعليق عن طريق فيسبوك او تويتر
 انشر التعليق على حائطي في فيسبوك او على صفحتي بتويتر
علق مع فيسبوك       الدخول عن طريق تويتر
او يمكنك التعليق بإستخادم اسم مستعار
اسمك المستعار:
آضف تعليق