]]>
خواطر :
شوهدت ذئاب على أطراف الوديان في فرائس تتحينُ ...مرت عليها البهائم وهي تتعجب... ردت الذئاب على البهائم ، لما العجبُ لولا الفرائسُ لما وُجدت الذئابُ...   (بلقسام حمدان العربي الإدريسي) . الحياة فصول .. جلوسنا لدقائق , لا يعني إحتوائها تماما هي دقائق نتأملها ..لا غير.   (طيف امرأه) . 

البعد الخمتاشر

بواسطة: Abdul Hakem  |  بتاريخ: 2012-11-27 ، الوقت: 01:15:04
  • تقييم المقالة:

 

      كلام زى ابو جد         واضح من العنوان "بعد خمتاشر"  يعنى    فى اربعتاشر بعد قبليه لو كانت حساباتى 
صحيحه !!! ,, طب ايه هى الابعاد    الاربعتاشر
هههههههه وببساطه

ملحوظه   المفروض انا نضع الدين على قمه    الاربعتاشر ولكن نظرا لقله مستوى المنافسين تم 

وضعه برا القائمه لانه اعلى بكتير من اننا نتكلم عليه هنا 
......................
نخش فى الموضوع 
الابعاد الاربعتاشر   ايموشن غسان مطر اعمل الصح   انت 
المزه    صحابك الانتيم    امك او ابوك  اخواتك  "ده حسب رأيك انت " صح ! 
الفيس بوك بتاعك 
مكملات المزه "البنات اللى بتكلمهم غير المزه " الكماله يعنى يا فالح
الكلب بتاعك "ده لو عندك " وقطط وزارافات وخرتيت وحمار وبقره والمزرعه 
السعيده  وحاجات كتيره كده 
الموبايل بعض الناس يسمونه العده وهذه تسميه خاطئه 
  القميص الاحمر بتاعك 
  قصه شعرك 
  الشبشب ابو صباع 
  افلامك المفضله 
  كوبايه القهوه او الشاى ده حسبك انت يعنى وفى حالتى انا عصير الجوافه يفى 
بالغرض 
  قرايبك وجيرانك ده لو مطلعين عين امك لو غير كده هيتقدم مركزهم بالذات لو 
بيدوك فلوس او عيديه    نيجى للرقم خمتاشر 
البعد الخمتاشر "ايموشن لطفى لبيب " 
هو البعد اللى المفروض كل واحد يقفه مع نفسه 
البعد اللى بيعيد فيه نفسه 
حط فى البعد ده عدوك 
مش عدوك من الناس 
  لالالالا

عدوك من نفسك انت  اقف هنا وانتقد نفسك ارمى على نفسك اشتم نفسك وفهمها 
ليه بتعمل كده 
  وعلى رأى المثل 

متخافش من القرعه خاف من خلفتها 
الفراغ وحش مفيش كلام وعشان نخلص من الفراغ ده انا قررت ان اخلق جوايا 
شخصيتين 
البعد الاول 
  وده انا 
  والبعد الخمتاشر 
  وده برضه انا 
  وعلى عكس كونهم واحد هما كل حاجه وعكسها 
  مثلا البعد الاول ده فرحان حبوب بيحب الناس ظاهر ديما فى دور المؤدب اللى لو 
دخل فى خناقه هيطحن ضرب 
  البعد الخمتاشر 
  زعلان ديما كاره نفسه "البعد الاول" وكاره الناس مبيحبش الظهور والطهر على 
عكس البعد الاول 
  خلى الاتنين جواك كده وصدقنى ان فى اغلب الحالات لو واحد فيهم وقع ف   مشكله 
التانى هوالحل 
  وافتكر حاجه 
  انك انت اللى هتقرر مين فى البعدين هيظهر 
  البعد الاول ولا البعد الخمتاشر   
« المقالة السابقة ... المقالة التالية »
  • طيف امرأه | 2012-11-27

    محاسبة للذات اذن هي ب ااخي النقي  !!!

    وبطريقة اخوانا المصريين , اللغة العامية ظريفة جدا

    الابعاد هذه اوجدها الاسلام ,,واطنك قلت انه نجعله باعلى مقام

    هذه الطريقة يا اخي الطيب لو اتبعها نصف البشر لعمّ الخير ارجاء القطيبة جمعاء ,,

    لكنهم قلة ونُدرة أصحاب البعد الخامسر عشر

    لكنك انسان فطرته سليمة وقلبكم نقي طاهر

    بارك الله بكم

    طيف بخالص التقدير

» إضافة تعليق :

لكي تتمكن من التعليق يجب عليك تسجيل الدخول
البريد الالكتروني
كلمة السر  
او يمكنك الدخول والتعليق عن طريق فيسبوك او تويتر
 انشر التعليق على حائطي في فيسبوك او على صفحتي بتويتر
علق مع فيسبوك       الدخول عن طريق تويتر
او يمكنك التعليق بإستخادم اسم مستعار
اسمك المستعار:
آضف تعليق